کهکشان

کهکشانی از علم ، هنر و تکنولوژی . . .

کهکشان

کهکشانی از علم ، هنر و تکنولوژی . . .

موزیلا با ارائه نسخه 40 خود به رقابت نزدیک تر با مرورگر اج در ویندوز 10 می پردازد .

مایکروسافت ویندوز 10 را با مرورگر جدید اج معرفی کرده است اما همچنان بسیاری از کاربران مرورگر هایی چون فایرفاکس را ترجیح می دهند. از این رو موزیلا برای حفظ طرفداران خود نسخه ای جدید ارائه کرد که هماهنگی بیشتری با ویندوز 10 دارد.

در ادامه ی مطلب با کهکشان همراه باشید . . .

موزیلا فایرفاکس جدید برای هماهنگی بیشتر با ویندوز 10


از آن جایی که موزیلا از برخی تغییرات ایجاد شده در ویندوز ۱۰ ناراضی بود، با ایجاد تغییرات در طراحی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید سعی دارد تا کاربران این نسخه از ویندوز را نیز به سمت مرورگر خود جلب کند.

با این آپدیت موزیلا به کاربران این امکان را می دهد تا با نوشتن کلمات مورد نظر در نوار ابزار، از مرورگر فایرفاکس خود بخواهند تا با جستجو در گوگل نتایج را به شما نمایش دهد. این قابلیت به ویژه برای کاربرانی که موتور جستجوی گوگل را به بینگ ترجیح می‌دهند بسیار کاربردی است.

همچنین موزیلا مدعی شده است که افزونه‌های فایرفاکس جدید از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود، چرا که مجوز فعالیت افزونه‌ها توسط این شرکت صادر خواهد شد. اطلاعیه موزیلا در این باره به این شرح است: در نسخه‌های آینده‌ی فایرفاکس، افزونه‌هایی که مجوزهای لازم را دریافت نکرده اند به صورت خودکار غیرفعال خواهند شد.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ
  • نویسنده وبسایت

نظرات  (۲)

اگر با تبادل لینک و دنبال کردن موافقید خبر دهید.
پاسخ:
هستیم :)
  • خانومی مهربون
  •  سلام چرا کهکشان را به من معرفی نکردید

    پاسخ:
    ببخشید :)
    فعلا آزمایشی هست ... 
    سپاس که نظر دادین :) 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی